Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Bestellen & FAQ

    HANDIGE INFORMATIE OVER BESTELLEN EN BETALEN

    Moet ik verplicht een account aanmaken?
    Nee hoor, niets is verplicht. U kunt in de Huisartswinkel.nl webshop ook bestellen als “Gast”. U hoeft dan geen account aan te maken en heeft dan ook geen gebruikersnaam of wachtwoord. Bestelt u vaker bij Huisartswinkel.nl dan adviseren wij om een account aan te maken. U heeft dan makkelijk toegang tot de bestelgeschiedenis en –status en hoeft niet bij iedere bestelling alle gegeven in te voeren.

    Hoeveel bedragen de verzendkosten bij een bestelling?
    De verzendkosten in Nederland en België bedragen slechts € 4,95 excl btw. Vanaf € 150,00 leveren wij gratis. De verzendkosten worden slechts eenmalig (per bestelling) in rekening gebracht. Ook als uw bestelling niet in één keer wordt bezorgd.

    Wat is betalen met iDeal?
    Wanneer u betaalt met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde Internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Wanneer u internetbankiert kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u uzelf daarvoor hoeft aan te melden. U kunt iDEAL gebruiken wanneer u internetbankiert bij ABN-AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Triodes Bank, Regiobank, Knab Van Lanschot Bankiers en SNS Bank. Daarnaast kunt u betalen met Mister Cash (voor Belgische klanten).

    HANDIGE INFORMATIE OVER BEZORGEN

    Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
    Voor 15.00 besteld, morgen in huis is onze belofte. Wij leveren uitsluitend uit voorraad. De bestelling wordt door PostNL bezorgd bij het opgegeven afleveradres binnen Nederland en België. Als een product, in uitzonderlijke gevallen, niet op voorraad dan is dan kunt u het product tijdelijk niet bestellen.

    Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?
    Ja, het is mogelijk om de bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt dit aangeven tijdens de bestelprocedure bij het afleveradres. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres.

    Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet aanwezig ben?
    Bent u niet aanwezig op het tijdstip van bezorging, dan ontvangt u een kaartje met aanvullende informatie over de bezorging. Het kan ook gebeuren dat PostNL de bestelling aanbiedt bij de buren. De bezorger laat dan ook een berichtje achter bij welke buren de bestelling is afgeleverd.

    Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?
    Nee. Wanneer u de artikelen in één keer besteld hebt, betaalt u ook maar één keer verzendkosten. Wij proberen wel de bestelling in één keer uit te leveren.

    HANDIGE INFORMATIE OVER RETOURNEREN vindt u hier!

     

    Klachten

    Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan thuiswinkel.

     

    NEEM CONTACT MET ONS OP. WIJ HELPEN U GRAAG!

     

    Is uw vraag niet beantwoord? Neem contact met ons op. Wij helpen u graag! Stel uw vraag voor een snelle afhandeling via dit formulier. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]

     

    « terug

     

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »